Увага!!! З метою захисту авторських прав, категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу автора!!!
Рік проведення: |
2024 |
Номінація: |
«Інноваційні підходи до мотивації учасників освітнього процесу в умовах дистанційної освіти» |
Назва досвіду: |
Акмеологічний підхід до формування мотивації учасників освітнього процесу в умовах дистанційної освіти |
Про автора (авторів): |
Сухарєва Олена Сергіївна, директор, Куценко Тетяна Володимирівна, заступник директора з навчальної роботи; Старченко Юлія Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Шевченко Катерина Павлівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, Суржик Світлана Олексіївна, завідувач Грушинської філії, Вакал Вікторія Анатоліївна, заступник завідувача Грушинської філії комунального закладу «Первомайський ліцей № 3 «Успіх» Первомайської міської ради Харківської області» |
Аннотація: |
Акмеологічний підхід заклад вважає одним із прогресивних і перспективних досліджень для сучасної школи, оскільки він дозволяє комплексно вирішувати педагогічну проблему, враховуючи взаємозв’язок всіх напрямів освітньої діяльності. Реалізація педагогічної ідеї досвіду дає можливість створити в закладі освітнє-виховне середовище для успішності всіх суб’єктів освітнього процесу. Підвищення мотивації учасників освітнього процесу допоможе створити умови для становлення соціально активної, морально й фізично здорової особистості дитини, зацікавленої в результатах своєї діяльності та здатної досягати поставлених цілей, для професійного та особистого зростанню педагогів, залучення батьків на засадах партнерської співпраці. Представлений досвід буде цікавим та корисним педагогам ЗЗСО у практичній діяльності, що направлений на підвищення мотивації учасників освітнього процесу в умовах дистанційного навчання. |