Надані матеріали


Увага!!! З метою захисту авторських прав, категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу автора!!!


Рік проведення:
2024
Номінація:
«Психологічна підтримка та супровід учасників освітнього процесу, створення сприятливого соціально-психологічного клімат
Назва досвіду:
Практичні аспекти організації психосоціальної підтримки задля збереження психічного здоров’я усіх учасників освітнього процесу в умовах сучасних викликів. Досвід роботи психологічної служби Харківського ліцею № 87
Про автора (авторів):
Карась Андрій Григорович, директор, Бутова Оксана Миколаївна, практичний психолог, Насонова Катерина Сергіївна, соціальний педагог Комунального закладу «Харківський ліцей № 87 Харківської міської ради»
Аннотація:
У досвіді роботи «Харківського ліцею №87 Харківської міської ради», Харківської області представлено практику упровадження Програми соціально-емоційного та етичного навчання (СЕЕН). Метою запропонованої моделі впровадження програми СЕЕН є реалізація педагогіки партнерства, посилення взаємодії вчительства, учнівства та батьківства, підтримка безпечності освітнього середовища, інклюзивного середовища та загального емоційного благополуччя спільноти ліцею. Досвід структурований, має чітко визначені мету, завдання, практичну спрямованість, насичений оригінальними ідеями з питань формування психологічної стійкості, збереження та зміцнення ментального здоров'я через організацію психосоціальної підтримки учасників освітнього процесу. Досвід буде цікавий та корисним у практичній діяльності для керівників закладів освіти, заступників директорів з навчально-виховної роботи, учителів-предметників, класних керівників, практичних психологів та соціальних педагогів.
Перший лист
Переглянути матеріал