Увага!!! З метою захисту авторських прав, категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу автора!!!
Рік проведення: |
2023 |
Навчальний предмет: |
початкові класи |
Назва досвіду: |
«Формування творчих і комунікативних компетентностей здо«Формування ключових компетентностей учнів шляхом упровадження ігрових технологій» |
Про автора (авторів): |
Куліченко Інна Вікторівна, учитель початкових класів Красноградського ліцею № 4 Красноградської міської ради Харківської області |
Аннотація: |
Сутність досвіду - сучасні ЗЗСО мають усі можливості забезпечити високоякісну організацію освітнього процесу через упровадження інноваційних методів. Провідне місце серед них належить ігровим технологіям. Це одна з форм роботи, яка дозволяє зробити навчання цікавим, Гра – невіддільна частина освітнього процесу учнів ПШ. Ігрові ситуації підштовхують школярів до пошуку нестандартних шляхів розв’язування завдань, діти легко розуміють і сприймають нове. А ще вони захоплюються грою і не помічають, що навчаються. Як свідчить мій досвід, ігрові технології – це саме та форма, що спонукає до практичного використання знань, отриманих на уроці. Ігровий формат має неабияку цінність, оскільки поєднує в собі освітню, розвивальну та виховну функцію. Ігри можна використовувати як інструмент для досягнення конкретних цілей: згуртування учнів класу, пояснення нового матеріалу, виховання взаємоповаги один до одного. Досвід буде корисним учителям початкових класів, заступникам директорів ЗО. |